Хочу звернутися за порадою експертів. Хто доступно і зрозуміло пояснить: що таке ваші CRM, з чим їх їдять? Бачила у конкурентів щось цікаве, мовляв вся клієнтська база тут і ще багато всього. Навіщо ця система потрібна саме мені? Де прибуток?
Кожен сам вирішує, що йому використовувати в бізнесі і як буде ефективніше, тут ви повинні робити власні висновки, не факт, що те, що підходить комусь підійде і вам, тому потрібно бути уважними у таких питаннях.
Добрий день.
Що таке CRM , тут вичерпні відповіді на ваші запитання.
Сама я користуюся досить недавно, але вже встигла оцінити переваги об'єднання інструментів взаємодії із замовниками та контрагентами в одну систему.
Звернення покупців із кількох каналів (телефонія, пошта, сайт) консолідуються у контакт центрі.
Маркетинг та аналітика – скільки разів ми коригували плани збуту на підставі даних системи. Зручний доступ через мобільний додаток, і це ще не все.
Так що прибуток тут реальний, а система масштабується під будь-який бізнес. Сподіваюся, була корисна.